duminică, 28 septembrie 2014

Despre viata

Mai jos gasiti un text in limba engleza despre viata, avem si traducerea in limba romana.

text engleza viata

Era octombrie 2011, aproape doi ani acum, cand trupa noastra avuse deja spectacolul Penticoste de David Edgar si Plutos de Aristofanis, am decis sa apelam la eul interior (ceea ce avea deja o legatura de nerupt cu societatea si realitatile dure ale Greciei din prezent) si sa punem in scena o piesa bazata pe propriile experiente. Pentru a putea obtine acest lucru, ne-am deschis sufletele, ne-am amintit caile din viata noastra, propriile experiente, toate amintirile si sentimentele ce le avem inauntrul nostru. Povesti inchise adanc inauntrul nostru, foarte bine ascunse, si in acelasi timp ce asteptau sa fie exprimate la momentul potrivit, oamenilor potriviti si oamenilor ce ne sustin. Povesti ce pot fi spuse de oricine, in orice limba, din orice parte a lumii ar fi venit naratorul.

Cand ne-am incheiat calatoria personala, am descis sa facem o compozitie a povestilor scrise in greaca (uneori cu putin ajutor) de la grupul nostru. Asa e cum cea de a treia piesa a noastra "Asa e viata", a prins viata. Temele centrale sunt relatiile umane, conflictele la locul de munca, teama, visuri, amintiri, regrete, conditii sociale, dezamagire, tristete, fericire, dragoste si moarte. Povesti ce ne-au marcat vietile si sufletele. Povesti ce au confirmat ideea ca oriunde am fi, oricine am fi, momentele mici si mari din viata noastra au aceeasi valoare.

Un text in limba engleza despre viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu