joi, 8 august 2013

Cu intrebari- texte in engleza

Am pregatit pentru voi mai multe texte in engleza in care punem accentul pe intrebari. In limba engleza este foarte important sa stii sa pui o intrebare si sa raspunzi la ea.
Gramatica este destul de simpla, se face o mica inversatie, totusi noi va recomandam sa ascultati textele de mai jos foarte simple de altfel. Am pregatit textul in engleza, textul in romana si versiunea audio.

Primul text- Do you have a girlfriend?

 

Romana

A. Ai prietena?
B. Nu, nu am. Tu?
A. Nu am nici eu prietena.
B. De ce nu?
A. Nu stiu, poate nu sunt destul de bogat.
B. Fetelor le plac baietii cu bani
A.Sigur ca da.
B. Le plac baietii cu masini noi.
A. Eu nu am nici bani nici masina noua.
B. Nici eu.
A. Totusi fetelor le plac baietii amuzanti.
B. poate ar trebui sa invatam cateva glume bune.
 


Audio

 



Un comentariu: